Acești termeni și condiții sunt prezentati ca forma tip pentru efectuarea suportului dvs. informațional în procesul conectării serviciului e-commerce de la Ouya. Vă rugăm să utilizați această pro-formă și, după necesitate, să modificați detaliile specifice pentru business case-ul dvs.
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.ouya.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania "Ouya" SRL prin intermediul site-ului.
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condițiilor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
1. DISPOZIȚII GENERALE
Acest site este deținut de "Ouya" SRL. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Cumpărătorul acceptă Termenii și Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazate pe legislația RM (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos. Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor propuse de către "Ouya" SRL, în conformitate cu Legea nr. 284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.
2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea site-ului www.ouya.md , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor. Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comandați, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site.
Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.
3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata. Plata online se face în condiții de siguranța maximă folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online.
După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plată folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiune a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagină securizată Ouya unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosință pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție. Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
Numărul cardului (16 cifre)
Data expirării (luna și anul)
Codul CVC sau CVV (3 cifre)
Numele și prenumele de pe cardul de plată
Toate achitările se procesează în moneda națională - MDL (lei moldovenești). În cazul în care valuta operațiunii diferă de valuta achitării, convertirea sumei operațiunii se efectuează conform cursului la operațiunile cu carduri din ziua decontării, al băncii emitente.
4. LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR
După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare.
Livrarea în raza mun. Chișinău se efectuează în timp de 1 - 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri.
Suma livrării este determinată pe baza greutății comenzii, sumei totale și regiunii de destinație ( Serviciiul de livarea pe tot tertitoriul Republicii Moldova variaza de la 30 - 100 lei ), care se va achita cash în momentul livrării produsului. Suma va fi concretiza direct cu managerul prin apel telefonic.
În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări. Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.
Puteți alege orice adresă pentru livrare – acasă, în birou sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare.
Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.
La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.
5. DREPTUL LA RETUR
Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor, Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfă procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura. Articolele enumerate mai jos nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
Confecții și articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
Articole de igienă individuală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice și alte articole destinate pentru îngrijirea corpului).
Articole de parfumerie și cosmetică.
Mărfuri textile (țesături din bumbac și tip bumbac, in și tip in, lână și tip lână, mătase și tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
Cabluri (conducte electrice, cabluri, șnururi).
Produse și materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă și accesorii pentru servitul mesei și bucătărie, ambalaje, articole pentru păstrarea și transportarea alimentelor).
Jucării.
Contactele companiei în caz de retur: +37379676666. Termenul de procesare a cererii de retur: 3 zile de la data la care Ouya intra in posesia produsului returnat. Condițiile de retur:
Dacă ați cumpărat un produs online cu livrare la domiciliu, aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile*. Returul se face fizic de către client pe : mun.Chisinau str.Cotului 8
În cazul în care la momentul adresării consumatorului unitatea de comerț nu dispune de un produs identic celui returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs.
În astfel de cazuri, cumpărătorul prezintă bonul de casă sau un alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vândut, iar vânzătorul primește produsul respectiv și restituie suma plătită. Notă: Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (și-a păstrat aspectul exterior, sigiliile și etichetele), proprietățile de consum.
Clientul preda produsul în magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale și certificate de garanție, obligatoriu însoțit de factură/ bon fiscal și de dovada plății, în baza unui proces verbal de predare primire. Ouya va face o evaluare a stării produsului, inclusiv în ceea ce privește componentele și accesoriile acestuia.
Evaluarea produsului predat în magazin se va face pe loc de către consultantul in vanzari. În situația returului în magazin, dacă clientului optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului și prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani).
6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună-credință și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii: nume, prenume, număr de telefon, adresă, adresă poștală.
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresă, adresă poștală). Furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.ouya.md
Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.ouya.md, va fi considerată și va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.
Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).
Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către
Furnizor și în scopuri statistice și de promovare ulterioară.
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate terțelor persoane.
Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale consumatorilor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a Furnizorului. Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.
Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.
7. Garanție și retur
1. Garanția la produsele vîndute de compania OUYA, prevede reparația gratuită sau înlocuirea lor cu altele similare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
2. Pentru a beneficia de garanție, trebuie să prezentați bonul fiscal sau factura în original și certificatul de garanție îndeplinit corect.
3. OUYA se obligă să înlăture defecțiunile componentelor pe întreaga perioadă de garanție.
4. Livrarea mărfii defecte se va efectua din contul clientului către Serviciul Tehnic autorizat al companiei noastre: +37379676666, mun.Chisinau str.Cotului 8.
5. Produsele defectate se prezintă în cutia originală cu setul complet de accesorii.
Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la ouya.srl@bk.ru sau prin telefon la numărul +373 79676666
8. DATELE DE CONTACT
Denumirea juridica a companiei: "OUYA" SRL
IDNO: 1004601002196
Adresa juridica: mun.Chisinau str.Milescu Spataru 21 ap 19
Adresa fizica: mun.Chisinau str.Cotului 8
Telefon de contact: +373 79676666
Email de contact: ouya.srl@bk.ru
Beneficiar |
I.C.S. OUYA S.R.L. |
Cod fiscal |
1004601002196 |
Banca Beneficiară |
BC'MAIB'S.A. suc.'Alecu Russo' |
Cod BIC |
AGRNMD2X435 |
Cod IBAN |
MD56AG000000022515596797 |